Sunday 3 July 2011

hahahaHARAM !

deyy deyyy . testing testing . Salam 1 Barbados . hadoihai ntah hape2 je kan dengan aku2 skali terjoin blog haram ni . sebenanye saje je suke2 tgok ramaije yg aktif berblog, alaaaa, rase2 bangang, delete je laa account . aku peduli apenyeee . tengokni, nampak sgt xreti nak berblog kann . lantak lah, aku xreti berblog2 ni . taranum & mengaji aku reti lah . hahahihihuhuh






ha uolls tahu x, sebelum ni kan aku memanglahh anti gila babi kat blog . ye lahh gigirrlll sgt . wtf. reti pulak kan  ? last2 ni ape aku buat? berblog plak . parriyappa bukan ? lantak lahh . tengok laa ni first entry pon mcm jadah haram . xpe2 .. saya budak baru belajar, kalau salah jangan marah, nanti aku terajang  . baiklah uolls, malas menunjukkan kejahilan yang ade, aku blah dulu ye :)

2 comments: